You are currently viewing עוברים דירה? אל תקחו את ההובלה על הגב שלכם

עוברים דירה? אל תקחו את ההובלה על הגב שלכם

מעבר דירה הוא תמיד תיק, יש הרבה הכנות, ארגונים, תמיד משהו נשכח בסוף והקניות לא נגמרות – בקיצור העבודה לא נגמרת ואתם לא נהיים צעירים יותר. לכן מומלץ לשכור שירותי הובלה שיסייעו לכם להוריד לפחות את זה מהגב שלכם.

זה לא עוד כסף?

כשעוברים דירה ההוצאות רבות, ותמיד נחפש איפה לחסוך. מה שחשוב להבין שהובלה הוא לא המקום הנכון לחסוך בו. כי ה"חיסכון" בכסף עכשיו, עולה יקר אחר כך.  במקרה הטוב זה עולה בזמן, ובבריאות במקרה הרע.

מובילים מקצועיים ירצו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ולא רק לקחת מכם את הכסף – מכיוון שהשם המקצועי חשוב להם ופרנסתם תלויה בשמם. לכן, הם ידאגו לייעל את כל תהליך המעבר ולהשאיר לכם רק את הפריקה בבית – שהרי תיקח המון זמן בכל מקרה.

קצת ספורט לא הזיק לאף אחד

קצת ספורט לא, סחיבת ריהוט כבד על גבכם, באופן לא מבוקר ללא ציוד או אביזרים מתאימים – כן. מעבר לכך, גם המובילים, למרות אבזור הביטחון שהם משתמשים בו, משלמים מחיר בריאותי כבד לא פעם.

לכן, לא נעים ככל שיהיה, אבל אתם מעדיפים לשלם למישהו שיישא בסיכון הבריאותי במקומכם, עדיף מאשר שתתקעו עם כאבים לתקופה ממושכת, הרבה אחרי סיום המעבר.

ציוד מקצועי

מה עוד שלעיתים הריהוט עשוי להיום כבד בצורה לא פרופורציונלית, או קשה לסחיבה מבחינה לוגיסטית, ולעיתים יש צורך בציוד כבד כמו מנוף. הקרביים שבינינו ישכנעו את עצמם, שהכול ניתן להרים עם קצת רצון, וינסו לחסוך בעלויות. אבל אחרי המון ניסיונות כושלים, יבינו שהיה עדיף לתת לחברת ההובלה להתעסק עם "איך?" ו"כמה?", במקום לשבור את הראש ואת הגב.

העטיפה כן משנה!

מובילים מקצועיים תמיד יהיו מוכנים לספק קרטונים לאריזה: בכל הגדלים, והרבה. מה שיחסוך את זמן השוטטות בין הסופרים והקרטוניות, וברירת קרטונים יבשים ונקיים. שתקינותן קריטית לכך שהחפצים יגיעו מפתח הבית הישן לחדש בשלום, ולא יתפרקו באמצע.

את התרחיש הנפוץ הזה לא תמצאו אצל מקצוענים

לא פעם קורים מצבים בהם אנו קובעים עם המוביל לזמן ושעה מדויקים, וברגע האחרון הוא מבריז מכל מיני סיבות. אמנם אנו לא יכולים לחזות תרחיש כזה מראש, אך ככל שהמוביל נראה רציני יותר ומראה כי השם של העסק שלו חשוב לו – כך קטנים הסיכויים שהוא ישכח או יבטל ברגע האחרון את ההובלה.

מילות סיכום

כל תחום, פשוט ככל שיראה, טומן בתוכו מקצוענים וחובבנים כאחד – ונזק שעלול לקרות מחוסר מקצוענות עלול לפגום חפצים יקרים וגרוע מכך לפגוע חפצים בעלי ערך סנטימנטלי. לכן בחרו את המוביל שלכם בקפידה תוך כדי בירור פרטים רבים ככל הניתן, כדי שהובלת הדירה תסייע למעבר ולא תקשה עליו.

מחפשים להוביל דירה? בקרו באתר moverstlv.com

MOVERSTLV הובלות